#blog 5 uitstapje naar Madrid!!

Tsja daar ben ik weer met een mooi avontuurlijk verhaal. Ik ben namelijk een weekje naar Madrid op en neer geweest!!

Het begon eigenlijk allemaal met het idee van Job en Remco ( twee vrienden uit Nederland) om naar de wedstrijd Atletico Madrid - PSV te gaan, maar hun zouden dan natuurlijk samen gaan vanuit Nederland. Want ja Jeton zat toch in Australië dus die gaat sowieso al niet mee. ( Dachten ze ). Maar toen ik er eenmaal lucht van kregen dat hun naar een fantastische uitwedstrijd van PSV gingen, werd er veel jaloezie gekweekt in mijn hoofd haha. 'dat wilde ik eigenlijk ook wel' dacht ik bij mezelf.

Zodra ik het wist ben ik natuurlijk zeer nieuwsgierig op het internet gaan rondneuzen over alle prijzen van verschillende vluchten naar Madrid en alle mogelijkheden. Want met mijn impulsiviteit weet je het nooit zeker wát ik allemaal wil gaan doen. Dagen gingen voorbij, al zijn het geen weken dat ik elke dag op het internet aan speuren was puur uit nieuwsgierigheid. Naar mate de dagen voorderden werd het bij mijzelf steeds meer duidelijk, ik wil hoe dan ook ook naar madrid!!

Oké dat was dus duidelijk, ik speurden nog een dag langer op het internet. Pats ik had een goede deal gevonden bij een luchtvaartmaatschappij, ikke meteen boeken zodat ik niet meer terugkan achteraf. En ja hoor mijn impulsiviteit heeft weer toegeskagen, welke gek zou nou voor een voetbal wedstrijd vanuit Australië naar Madrid gaan vliegen? Ik kan er me op het moment maar een bedenken en dat ben ik zelf haha.

Madrid!!!!

Na een lange reis van een dikke 35 uur ben ik dan mooi aangekomen in Madrid. Van 35 graden in Australië naar 10 graden met regen in Madrid. ' Tsja je zult er toch iets voor over moeten hebben Jeton'. Zoals gewoonlijk sliep ik weer een in hostel waar ik me erg thuis bij voel. Weer wat contacten op doen en gezellig met andere backpackers buurten.

Ik was er al twee dagen eerder alvorens Job en Remco zoude komen, dus ging ik maar eens Madrid zelf verkennen. Je kunt het zien als een soort citytrip alleen dan vanaf de andere kant van de wereld. Maar wat is Madrid een ongelooflijk mooie stad. Wat mij persoonlijk zoals altijd aansprak zijn de natuur parken en de oude gebouwen die ze erg mooi hebben gemaakt. Een bezoekje aan het Koninklijk paleis kon dan ook niet uitblijven.

Toen was het eindelijk woensdag ' matchday'. Job en Remco zouden sochtends aankomen op het vliegveld en het leuk mij leuk als ik hun zou gaan ophalen met de metro haha. Toen ze aankwamen heb ik ze als een tour guide naar het centrum begeleid, want ja ik wist onderhand al veel van Madrid en hoe ergens te komen.

Wat was ik blij mijn twee vrienden weer een keer te zien na +- twee maanden. Gezellig zoals altijd was het heel de dag. Flink wat Pullen bier weg drinken in de 'irish pub' en weer eens gezellig wat bij buurten. thanks mannen voor de onvergetelijke trip in Madrid, mede door jullie mogelijk gemaakt!!

Over de wedstrijd zelf valt weinig te melden, ze verloren met 2-0 en het was een inspiratieloos duel. Al hadden ze wel op 0-1 moeten komen, maar goed dat is niet gebeurd. Verder was de sfeer in het uitvak wel super chill vond ik het een super gave avond in een mooi stadion.

De dag na de wedstrijd zijn we met zijn drieën Madrid gaan verkennen, al had ik al alles gezien natuurlijk. Als een soort tour gids leidden ik ze de stad wat rond, wat erg leuk was haha. En opnieuw had ik een top dag met de mannen!! In de avond zijn we nog lekker uit eten gegaan in een super restaurant.

Aan alles komt een eind, dus ook aan deze gekke trip naar Madrid en mijn ontmoeting met mijn twee maten Job en Remco. Nadat we elkaar hadden uitgezwaaid op het vliegveld gingen we weer onze eigen weg. Hun vliegden terug naar Nederland en ik vloog weer terug naar de andere kant van de wereld. Dit vond ik persoonlijk wel een raar geviel, want je bent eerst zo dichtbij en daarna ook weer zo ver weg in 1 dag.

Dit was het weer voor nu, lang verhaaltje weer. Dus zullen we maar eens stoppen.

Job en Remco bedankt voor de Super chille tijd en tot de volgende keer!!

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!